Skip to main content

Featured

Business Marketing

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             بزنس مارکیٹنگ کی وضاحت 'جو کچھ بھی آپ مارکیٹ کرنے کے لیے کر رہے ہیں اور اپنا کاروبار بڑھائیں' بشمول تحقیق، اشتہارات تشہیر، فروخت، تجارت اور تقسیم۔ کے ساتھ مارکیٹنگ کی روایتی تکنیکیں وہ تمام چیزیں ہیں۔ پرنٹ فارمیٹ میں یا آمنے سامنے ڈیلیور کیا جاتا ہے۔ انٹرنیٹ مارکیٹنگ تاہم، آن لائن نیٹ ورکس اور انٹرایکٹو کی سہولت کا استعمال کرتا ہے۔ آپ کے مارکیٹنگ کے مقاصد کو حاصل کرنے کے لیے میڈیا...کوئی کاغذ نہیں، نہیں۔ ٹیلی فون کالز، آمنے سامنے نہیں How can Internet marketing prevent time, money and resources? کیٹلاگ، بروشرز، وائٹ پیپرز، ڈیٹا کے الیکٹرانک ورژن شیٹس وغیرہ کو پرنٹ، اسٹور یا بھیجنے کی ضرورت نہیں ہے۔ صارفین پرنٹنگ میں لامحدود بچت کا باعث بنتے ہیں۔ اسٹور

How To Price A Classic Cars

 بہت سے لوگ ایک کلاسک کار کے مالک ہونے کا خواب دیکھتے ہیں۔ کلاسک کہنے کے بعد، اس کا مطلب ہے بوڑھا نظر آنے والا، بہترین اور مخصوص۔ ایسی بہت سی ایپلی کیشنز ہیں جن کا استعمال ایک کلاسک کار کی تعریف میں کیا جائے گا لیکن بنیادی طور پر، ایک کلاسک کار کو اس کی بہترین کاریگری، بہترین انجینئرنگ اور سٹائلش سٹائل کے لیے 1925 سے 1948 کے دوران تعمیر کیا گیا ہے۔



یہ تعریف واقعی تقریباً ایک جیسی ہے کیونکہ کلاسک کار کلب آف امریکہ کی طرف سے دی گئی تفصیل۔ کلاسک کاریں خاص کاریں ہیں جو اپنی اعلیٰ درجے کی کاریگری، عمدہ ڈیزائن اور پیچیدہ انجینئرنگ معیارات کے لیے مشہور تھیں۔ عام طور پر، یہ کلاسک کاریں خاص طور پر اپنی نئی حالتوں میں زیادہ قیمتی تھیں اور یہ کہ ان کی پیداوار محدود تھی۔ تمام خوبصورتی دیکھنے والے کی نظر میں ہوتی ہے اور بہت سارے جمع کرنے والوں کے اپنے اپنے خیالات ہوتے ہیں کہ اصل میں کلاسک کیا ہے۔


کلاسک کا تعین کرنے میں غور کرنے کے لئے کچھ عوامل ہیں اور ان عوامل میں درج ذیل شامل ہیں


انجن کی نقل مکانی، اپنی مرضی کے مطابق کوچ ورک اور لگژری لوازمات - ون شاٹ چکنا کرنے کے نظام، پاور بریک، پاور کلچ، وغیرہ۔

کلاسیکی کاروں کی ایک نہ ختم ہونے والی فہرست ہے۔

- پیتل کے دور سے لے کر 60 کی دہائی کی ان سخت پٹھوں والی کاروں تک۔ آپ کو آسانی سے ڈاج چارجر، موپر پٹھوں کی کاریں، پلائی ماؤتھ باراکوڈاس، ایک کرسلر ایئر فلو اور ڈی سوٹوس کی تصاویر کی ایک صف مل جائے گی۔ دیگر مخصوص کلاسکس میں فورڈ ماڈل اے، آٹوموبائل، کلاسک لنکن کانٹی نینٹل یا باس مستنگ بھی شامل ہیں۔



اگر آپ ان تمام کلاسک میں سے کسی ایک کے مالک ہیں، تو یقیناً آپ کی قسمت میں ہے کیونکہ ان میں سے بہت سے ایسی پریمیم قیمت رکھتے ہیں۔ یہ اکثر اس حقیقت کی بدولت ہوتا ہے کہ آپ آبادی کے ایک ایسے حصے کو فروخت کر رہے ہیں جو نہ صرف نقل و حمل کے لیے کار خرید کر متوجہ ہوتا ہے بلکہ اس کی جمع ہونے والی قیمت بھی۔

آج بہت سے لوگ کلاسیکی آٹوز کو خاص طور پر اچھی سرمایہ کاری کے طور پر دیکھتے ہیں کیونکہ ان کاروں کی قیمت پچھلے بیس سالوں میں تقریباً تین گنا بڑھ گئی ہے۔ مثال کے طور پر، Chevelle، 60 اور 70 کی دہائی کی ایک اچھی طرح سے پسند کی جانے والی پٹھوں کی کار، 1990 کی دہائی کے اوائل میں $15-20,000 میں فروخت ہو رہی تھی۔ آج یہ بہت سی کاروں کی نیلامیوں میں $60,000 سے زیادہ میں فروخت ہونے کا تعین کرنا کوئی معمولی بات نہیں ہے۔ یہی وجہ ہے کہ میں ہمیشہ کہتا ہوں کہ کلاسک کار خریدنا انتہائی قیمتی اسٹاک خریدنے کے مترادف ہے، بغیر کسی تشویش کے۔ جب تک آپ گاڑی کی دیکھ بھال کر رہے ہیں، وقت نے ہمیں دکھایا ہے کہ گاڑی کی قیمت میں اضافہ ہی ہوگا۔


More Blogs:

Business marketing

American Poly Steel

Network Marketing

orignall post by : www.rizwansodager.com

orignall post link: https://www.rizwansodager.com/2022/09/16/how-to-price-a-classic-car/

Comments

Popular Posts